2 Mayıs 2010 Pazar

Tuvalet sırası.

Depresyon kötülüklerin anası! Alkol ise depresyonun klitorisi gibi bir şey. Sigara da alkolün penisi olunca, sigarayı bırakan ben, bütün bu döngüyü bozdum. Şimdilik domino taşlarının estetikliği yok belki, oluşan görüntüde, ancak olacak. 
Allahü (bir sonraki kelimede gelecek olan a'ların üzerinde şapkalar var aslında, tanrıya saygı gösterisi olsun diye.) teala, ya da Allah baba, ya da Allah (c.c) ve bilimum Allah, izin verse de vermese de depresyonum bir iki güne bitecek. Teslim tarihi verilen bir ödev gibi hissetmeme sebep olsa da bu cümle, bir taraftan da Medyum Memiş misali, geleceği görmüşüm gibi hissedip, Keko'mu arıyorum tokat atmak için. 

Onun yerine, bundan önceki yazıda sarfettiğim, "Farkındalık sana su getirmiyor" gibi, "Bugün annemin doğum günü, yaşasaydı 42 yaşında olacaktı." kadar olmasa da, yeterince duygusal zırvalama olan bir cümlem var tokat atmalık. Ona atarım bende.

Facebook'un sağ üst köşede bana önerdiği insanlar gibi alakasız bir cümleyle bitireyim şu gereğinden fazla uzamış yazıyı o zaman: 

"Menfi siyasetin zulmetli gözlükleri ile bakan, maalesef hakikati yalan, yalanı hakikat, meleği şeytan, şeytanı melek görür. Peştamal olan kişiyi de maalesef peştamalsiz görür, yazar, çizer"
By Nihat Doğan


İçimden geldi. Tıpkı tuvalette geldiği gibi.

8 yorumbik:

Adsız dedi ki...

ahahah çok güzel yazıyorsun :)

Can dedi ki...

sağol (:

Adsız dedi ki...

Rica ederim. Takip ediyorum. Fırsat buldukça bakıyorum :)

Can dedi ki...

ben o "izle" butonunu, facebook'taki "beğen" butonuna benzetiyorum. o yüzden insanlar takip etmiyorlarmış, sadece beğenip gidiyorlarmış gibi geliyorlardı (:

sağol o açıdan (:

Adsız dedi ki...

haklısın çoğu kişi o amaçla kullanıyor, ama bende canım sıkıldığında eklediklerime bakıp beğendiklerim varsa ff de paylaşıyorum. Bu yazını şu linkte paylaştım: http://ff.im/jL6Xl

Can dedi ki...

bak gene (:

sağol...

Can dedi ki...

sağol..

(benim devam ettiresim geldi ahah)

enes güler dedi ki...

tuvalete giden rahatlar ki :)